17 нояб. 2009 г.

KIRILAN TIRNAKLARINIZA SON!!!


Arkadaşlar eğer tırnaklarınız yumşaksa ve sürekli kırılıyorsa hemen salona gitmeye acele etmeyin. Buna Çözüm var artık!!! Benim işime çok yaradı. Daha önce cok şeyler denedim, maske filan yaptım .Cok ünlü markaları denedim ve dünya çapında meşhur Sally Hanson bile ... ne yazıkki hiç fark göremedim Turnaklarım bırak uzamaya sürekli kırılıp çok berbat duruyordu

Bir gün markette müşteri ve satıcının sohbetine kulak misafırı oldum )) FlorMar Nail Care hakkında konuşuyorlardı, bende meraklanıp göstermeni istedim, açıkçası hıç inanmadım ve oylesine son kalan 1 şise oje yi aldim...... ve sonuç... Sonucu resımlerimde görebilirsiniz. 2 hafta kullanmaya başladıktan sonra tırnaklarım daha sert oldu ve artık kırlmiyordu.ve daha hızlı uzamaya başladılar.


Ne yapıyorum: öncelikle her zamanki gibi manikür yapıyorum biraz badem yağı sürüyorum ve 5 dakika sonra Active Nail Hardener sürüyorum.Tabiki evin tüm işleri eldivenle yapıyorum ve bazen ellerimi tuzlu suya yada yağlı maskelerle şimartıyorum. ama bu üründen gerçekten çok ama çok memnunum.


Arkadaşlar bu reklam değil. sadece deneyimi paylaşiyorum !!!
Tırnaklarınız sağlam olsun!!!

4 комментария:

  1. Süper görünüyor. Flormar son yıllarda büyük atak yaptı. Makyaj malzemerinden birkaçını kullanıyorum ama tırnak için FlorMar Nail Care kullanmayı daha doğrusu işe yarayacağını düşünmemiştim. Mutlaka deneyeceğim. Teşekkürler.

    ОтветитьУдалить
  2. Süper gerçekten. Ben denememiştim ama bu anlatımdan sonra mutlaka alıp deneyeceğim. Bilgiler için teşekkürler :)

    ОтветитьУдалить
  3. merhaba bende bu üründen aldım bloguma koyacakken googleda bir aratayım dedim sitenizi buldum,izleyiciniz oldum,bende yeni blog açtım izleyicim olursanız sevinirim sevgiler...

    ОтветитьУдалить